hannamolin

Alla inlägg under december 2014

Av Hanna Molin - 14 december 2014 10:02

Är det ju tredje advent. Får spara lite på ettans ljus.. Annars tar det slut innan fjärde, och vill ju inte gärna sätta dit ett längre på ettan :)

Idag ska vi på julbord. Och sedan jobbar jag bara på måndag med innan julledigheten:) ska bli skönt med lite långledigt, speciellt vid denna mysiga tid.

Ha en mysig dag.

Av Hanna Molin - 14 december 2014 10:01

Är det ju tredje advent. Får spara lite på ettans ljus.. Annars tar det slut innan fjärde, och vill ju inte gärna sätta dit ett längre på ettan :)

Idag ska vi på julbord. Och sedan jobbar jag bara på måndag med innan julledigheten:) ska bli skönt med lite långledigt, speciellt vid denna mysiga tid.

Ha en mysig dag.

[Bild]

Av Hanna Molin - 12 december 2014 12:48

Yes. Mysdag numero uno!

Idag ska jag jobba lite, sedan in till stan en sväng, letar efter hårsnoddar i sammet, ni vet sådan 80's ;)

Sen ska jag sätta ihop det om USA resan ikväll tänkte jag.

Bjuder på en bild på min tandrad :)

Hörs kanske senare

Av Hanna Molin - 10 december 2014 09:42

Väder! Brr,, hoppas dom får vara inne på förskolan idag.


Tänkte bjuda på lite bilder från barnrummen, och en på allrummet, Nevilles är det med stopskylten, James är inte riktigt färdigt, men det börjar ta form :) den blå lilla byrån på James rum har min gammelmorfar gjort, han var möbelsnickare, kul att det kommer till användning.
Nu ser man hur fönstren blir som Roy målade, det var ju furu kvar runt dom innan :S

Idag jobbar jag och Roy halva dagen var, så jag börjar efter lunch, mycket nu innan jul såklart.
Men gör ju massa fina julnaglar nu, och jag är ju såå dålig på att ta kort, igår gjorde jag paket naglar tex. Hoppas att jag har bättre minne idag och tar lite kort.



Av Hanna Molin - 9 december 2014 15:00


För tillfället :)

Men allt är bra, och i helgen blir det gran och julbord, mmm bra julfeeling.
På återseende!

God

Av Hanna Molin - 4 december 2014 12:15

Dag! Åh vad det är kul att få kommentarer av er, får så sällan så när det står några blir man ju så glad :)

Nu har jag precis lagat mat, och barnen sitter och leker, Nevilles förskola har studiedag, så båda är hemma och det är ju jättemysigt!
Men det är bra att han får gå några timmar i veckan på förskolan så han får träffa barn i sin ålder också.

Tittar ni på julkalendern? Jag tycker den är jättebra! Brukar ta mer än fyra dagar innan jag fastnar, men denna va ju spännande direkt ;)

Ha en fortsatt bra dag!

Av Hanna Molin - 2 december 2014 09:41

Mer bilder på hur jag pyntar.
Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera, men är megaförkyld, eller hes iallafall, så har knappt ingen röst, och det blir man såå trött av efter några dagar.

Hoppas allt är bra med er, hur pyntar ni?

Ovido - Quiz & Flashcards