hannamolin

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Hanna Molin - 10 juni 2013 13:51

Jobbar jag eftermiddag.
Får se om jag kan komma ihåg att ta några nagelbilder denna vecka.
Så ni kan få lite inspiration.
Mina egna naglar ska vi inte tala om just nu, precis varit ute i trädgården utan handskar, och smutsen g å r i n t e v ä c k!
Typiskt när jag ska visa dom i strålkastarn ikväll, men men, kan ju göra lika bra jobb för det :)

Nu ska jag och Neville ut och gå, hälsa på hästarna.

Av Hanna Molin - 10 juni 2013 13:51

Jobbar jag eftermiddag.
Får se om jag kan komma ihåg att ta några nagelbilder denna vecka.
Så ni kan få lite inspiration.
Mina egna naglar ska vi inte tala om just nu, precis varit ute i trädgården utan handskar, och smutsen g å r i n t e v ä c k!
Typiskt när jag ska visa dom i strålkastarn ikväll, men men, kan ju göra lika bra jobb för det :)

Nu ska jag och Neville ut och gå, hälsa på hästarna.

Ovido - Quiz & Flashcards