hannamolin

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Nu

Av Hanna Molin - 21 oktober 2013 13:59

Vart det dålig bloggning igen, :/ varit lite mycket här nu, vi tapetserade om hela vardagsrummet nyligen, i en ljusgrå färg, trodde vi... Mer mellangrå/lila/blå, jag försökte och vänja mig, intalade mig att jag gillade färgen. Men jag kan inte sluta "störa" mig på den, så efter lite småtjat på Roy så hade jag honom med mig, vi skulle måla allt vitt, och sätta vit pärlspont på två väggar, det vita är redan klart, pärlsponten kommer upp denna vecka. Så skönt, ångestladdad tapet snart borta. :) låter nog fjantig nu, men vårt vardagsrum är verkligen centrum i huset, det är där vi är mest förutom köket, och där mellan är det öppen planlösning. Men men.. Annars är allt bra, hösten är här och vintern på väg.. Mysmysmys.

Ovido - Quiz & Flashcards