hannamolin

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2014

Förresten

Av Hanna Molin - 31 oktober 2014 12:51

Jag vill jättegärna veta vilka som tittar in här. Så snälla skriv en rad, känns lättare att lämna ut sig lite när man vet till vilka. Vem hejar ni på i idol t ex. Om ni tittar då :) jag gillar Per lernström, alltså programledaren, han e skön :)

 
 
Ingen bild

Otto

1 november 2014 11:05

Jag och mamma läser såklart :)

Hanna Molin

1 november 2014 11:24

Åh vad bra:) en som ville kommentera iallafall :) kram till er!

 
Ingen bild

Rebecca Växjö

1 november 2014 21:01

Jag tittar in då och då :)

Hanna Molin

1 november 2014 21:05

Åh :) hej, hoppas allt är väl med er :) kram

 
Ingen bild

Sara

6 november 2014 12:40

Hej! Jag läser, hittade din blogg av en slump och har fastnade direkt :)

Hanna Molin

6 november 2014 21:37

Åh vad roligt att höra :) det värmer!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Molin - 23 maj 2016 08:40

            har innehållit kalas, promenerat runt mörrumsån, avfärgat mitt hår 🙈, holje marknad för alla utom jag, badat i poolen o trädgårdsfix. Åh, nu verkar värmen vara tillbaka för o stanna ett tag.☀️ ...

Av Hanna Molin - 18 maj 2016 16:52

          visa lite bilder på min fina stringbokhylla, glad för att jag kunde köpa den, velat ha en liten länge men så blev det en stor direkt istället. Så kul för en changer" som jag att ändra om i den😜 Nu ska jag och barnen ut och cy...

Av Hanna Molin - 17 maj 2016 21:32


  kikar in en snabbis med bild på mitt armeringsjärn i vardagsrummet hehe 😉 köpte på eko men finns ju på massa ställen, perfekt utfyllnad som man kan ändra lätt, och när jag tröttnar kan jag alltid ha den i trädgården 😄 den stora l...

Av Hanna Molin - 16 maj 2016 21:42


      sitter i soffan efter kvällsstök, Roy sitter jämte o försöker diskutera var vi ska köra med husvagnen i sommar medan jag skriver här, så blir mest mm" o hmm" som svar 😁  nåja veckan började bra, mycket att göra på jobbet, så kul!...

Av Hanna Molin - 15 maj 2016 16:24

                          Ska försöka blogga lite igen. Börjar med vår helg i bilder, vi har kört en runda med morfar, stoppet blev Hällevik. Vi målar om huset vitt, vi har blivit med studsmatta, och jag har plockat lite hemma. Återkom...

Ovido - Quiz & Flashcards